Ontdek onze blogs
Ontdek verschillende artikelen geschreven door specialisten die tips & tricks meegeven over hoe ieder merk kan winnen.
Lees over

Autoriteit opbouwen met externe links
Is het kopen van mediaruimte voor je klanten of eigen website een verantwoorde manier om de autoriteit van je domein te vergroten? Binnen de SEO-gemeenschap lopen de meningen hierover uiteen, maar wat is de werkelijkheid?
.png)
Hoe maak je Shopify checkout events meetbaar met Google Tag Manager?
Het goed meetbaar maken van de checkout events binnen Shopify is een essentieel onderdeel in het bijhouden van de resultaten van je advertentiecampagnes en het volgen van de klantenreis.
Voorheen was het mogelijk om trackingcodes toe via de "Additionele scripts" in de checkout-instellingen, om het klantgedrag tijdens het afrekenproces te meten. Met de overgang naar de nieuwe Shopify tracking pixel, is deze methode verouderd en wordt het gebruik ervan afgeraden.
De nieuwe Shopify aangepaste pixel in combinatie met Google Tag Manager biedt een krachtige oplossing. In deze blog bespreken we hoe je de checkout conversies instelt, de juiste datalayer bouwt om de event data te verrijken en vervolgens de verbinding legt met Google Tag Manager.

Creëer een experimentencultuur met conversie optimalisatie
De beste bedrijven groeien niet door aannames, maar door testen. Of je nu een webshop, een SaaS-bedrijf of een leadgeneratieplatform hebt: als je echt vooruit wilt, moet je experimenteren. Een experimentencultuur zorgt ervoor dat je data-gedreven beslissingen neemt en niet blijft hangen in onderbuikgevoelens.
Ontdek onze eBooks
Lees eBooks binnen Leadgeneratie, eCommerce & algemene onderwerpen, met bewezen tips & strategieën voor merken die willen winnen.