Verhoog je conversie met de beste <span class="rt-h1-blue">e-mailmarketing</span>

Email marketing is een vorm van marketing uitvoeren door middel van e-mails te sturen. Vaak wordt dit gedaan in de vorm van nieuwsbrieven. Op deze manier kan je de nieuwste ontwikkelingen delen en mensen ‘persoonlijk’ kennis laten maken met bijvoorbeeld acties. Zo bouw je een band op met klanten en verzeker je jezelf van terugkerende bezoekers die een conversie maken.

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
E-mailmarketingE-mailmarketing
E-mailmarketingE-mailmarketing

Winnen met
E-mailmarketing

Alles om te kunnen vertrouwen op onze skills.

No items found.

Wij performen. Zij winnen.
Zij doen het al.

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce

Voorloper in
deze branches

Voor advocaten

Chase helpt advocatenkantoren om te winnen in een competitieve markt met effectieve leadgeneratie en zichtbaarheid. Samen zetten we de strategie neer voor groei en een sterk merk.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor fashion

Met onze full-funnel marketingstrategieën maken we van jouw fashion merk een impactvolle speler. Bereik je doelgroep, verhoog je conversies, en bouw aan blijvende merkwaarde.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor recruitment

Trek de juiste sollicitanten aan én genereer waardevolle leads. Wij zorgen ervoor dat recruitment bedrijven groeien met een data-gedreven aanpak en meetbare resultaten.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor cosmetica

Creëer een unieke propositie en val op in de markt. Onze eCommerce strategieën zorgen voor meer zichtbaarheid en loyale klanten, zodat jouw cosmetica merk blijft groeien.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce

Voor vastgoed

Bouw aan duurzame groei en trek investeerders aan. Met bewezen leadgeneratie technieken helpt Chase jouw vastgoedprojecten om blijvende impact te maken.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor B2B eCommerce

Maak gebruik van op maat gemaakte wholesale strategieën die je verkoop stimuleren. Chase ondersteunt B2B eCommerce bedrijven om online te excelleren en winstgevend te groeien.

6 jaar

Ervaring in full funnel
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor advocaten
Leadgen

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Winnen in deze competitieve branche met onze performance marketing strategieën.

Voor fashion
eCommerce

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Maak blijvende impact met jouw fashion label.

Voor recruitment
Leadgen

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Ontvang leads én sollicitantent met onze performance marketing strategieën.

Voor cosmetica
eCommerce

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Perform in een competitieve branche met onze performance marketing strategieën.

Voor vastgoed
Leadgen

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Bouw aan een duurzame vastgoed organisatie met onze strategieën.

Voor B2B eCommerce
eCommerce

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Winnen in wholesales met een op maat gemaakte blauwdruk.

Staat jouw branche er niet tussen?

Lees dan hier verder

Waarin wil jij winnen?

De juiste strategie om te kunnen vertrouwen op jouw business.

Leadgeneratie

Met oog op ieder touchpoint. Van contactformulier tot opvolging.
Ons leadgeneratie concept

eCommerce

Focus op de hele customer journey en maak impact met jouw shop.
Ons eCommerce ceoncept

Alle kennis in huis
om te winnen.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
Brian van Chase Marketing

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing agency zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Download <span class="rt-h3-onyx">target-ROAS eBook</span>

Geheel gratis, omdat we vinden dat je kennis deelt.

Naam
Telefoon
Email
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing
Bekijk direct dit eBook

Tof dat je ons eBook gaat lezen!

We hebben je zojuist een email gestuurd met de bevestiging en het eBook!

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Verhoog je conversie met de beste <span class="rt-h1-blue">e-mailmarketing</span>

Email marketing is een vorm van marketing uitvoeren door middel van e-mails te sturen. Vaak wordt dit gedaan in de vorm van nieuwsbrieven. Op deze manier kan je de nieuwste ontwikkelingen delen en mensen ‘persoonlijk’ kennis laten maken met bijvoorbeeld acties. Zo bouw je een band op met klanten en verzeker je jezelf van terugkerende bezoekers die een conversie maken.

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
E-mailmarketingE-mailmarketing
E-mailmarketingE-mailmarketing

Performance Marketing on steroids. Zij doen het al.

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

De voordelen van <span class="rt-h2-blue">e-mailmarketing</span>

E-mailmarketing

Email marketing heeft veel voordelen, zoals: het is persoonlijk, is relatief goedkoop en het is meetbaar. Bijna drie kwart van de Nederlandse bevolking heeft wel eens een aankoop gedaan na een mailtje afkomstig van een webshop. Genoeg voordelen om email marketing in te zetten bij jouw product of dienst!

Plan vrijblijvende performance check

Inhoudsopgave

Gratis tips & inspiratie

Wordt periodiek op de hoogte gehouden over online marketing!

Naam
Emailadres
Ik ontvang graag inspiratie

Het is gelukt

Je aanmelding is succesvol gelukt.

Wij zullen je periodiek op de hoogte houden van online marketing tips en zullen je  inspiratie opsturen.

Bekijk hieronder direct onze e-books.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Let’s talk

E-mailmarketing

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Email marketing hoeft niet veel te kosten

Het versturen van een email kost natuurlijk niks, maar je kan het wel zo gek maken als je zelf wilt! Het vergt vooral wat van je tijd.

E-mail marketing staat erom bekend dat de ROI hoog ligt. ROI, ook wel return of investment geeft je de verhouding van wat je hebt geïnvesteerd en de opbrengsten daarvan weer. Het ROI bij email marketing is gemiddeld hoog omdat mensen hierbij alleen jouw mail zien als ze die openen. Je concurreert dan niet met andere bedrijven op dat moment.

De email wordt veel gebruik

Tegenwoordig heeft iedereen wel een email adres, zakelijk of privé. Zonder e-mail adres kan je vaak niet eens iets online bestellen of een account aanmaken. Volgens Frankwatching staat zelfs 94% van de Nederlandse bevolking ingeschreven op e-mailnieuwsbrieven.

Email marketing is persoonlijk

In vergelijking met andere kanalen is de email een zeer persoonlijk kanaal. Dit is een goede manier om klanten aan je te binden en om merk loyaliteit te creëren. E-mails worden naar een persoonlijk e-mailadres verstuurd, maar je kan ook gepersonaliseerde e-mails sturen, wat de kans op traffic naar de website of webshop vergroot.

Je hebt controle over de mails die je stuurt

Bij email marketing heb je de controle over bij wie je e-mail allemaal terechtkomt. Dit is handig als je je mails wilt afstemmen op een bepaalde doelgroep en weet je zeker dat je mail bij die groep terechtkomt.

Daarbij komt dat mensen zelf ook controle hebben over de mails die ze krijgen. Als ze geen mails willen krijgen van een bepaald bedrijf dan schrijven ze zich vaak uit. Zo weet je altijd dat jouw klantenbestand al geïnteresseerd is in de producten of diensten die je verkoopt en kan je daarop inspelen.

Email marketing is meetbaar

Email marketing is super meetbaar. Wanneer je email marketingsoftware gebruikt kan je veel inzicht krijgen in het gebruik van klanten en hun mail. Je kan precies zien wie de mail heeft geopend en wie en hoe vaak er op linkjes zijn geklikt.

Hoe wordt je e-mail vaak geopend?

Via e-mailmarketing heb je veel inzichten in wat je gebruikers doen. Je wilt natuurlijk dat je e-mails zo vaak mogelijk worden geopend, hiervoor hebben we een paar tips:

  1. Wees herkenbaar voor je ontvangers.
  2. Maak het persoonlijk, zet de naam van de klant of ontvanger in de mail.
  3. Probeer verschillende dagen en tijden uit. Kijk wat het beste werkt.
  4. Maak je e-mails interessant en leuk. Niemand heeft wat aan een inhoudsloze e-mails en het kan zorgen voor een opt-out (uitschrijving op je e-mails).
  5. Zorg voor een opvallende titel, zodat je opvalt tussen alle andere mails.

Maak daarnaast ook gebruik van de data die je al van bestaande klanten hebt. Wanneer klanten met hun email adres al eerder iets besteld hebben kan je zien wat het gemiddelde aankoopbedrag van diegene is en waar de interesses liggen van die klant. Speel daar slim op in!

Nieuwsbrieven: wat moet je juist wel en niet doen?

Nieuwsbrieven zijn handig voor klantenbinding en verkeer naar je website of webshop, maar ook met nieuwsbrieven is het belangrijk om het interessant te maken en de aandacht te trekken. Gebruik hiervoor de volgende tips:

  • Zorg dat je inhoudsloze nieuwsbrieven voorkomt. Een nieuwsbrief heet niet voor niks nieuwsbrief, het moet je waarde meegeven. Zorg er dus ook voor dat je onderwerp titel duidelijk is, zo weten ontvangers meteen waar het overgaat en valt je nieuwsbrief niet tegen als ze het lezen.
  • Maak gebruik van Call-to-Actions. Je wilt natuurlijk dat ontvangers van je mail ook daadwerkelijk een actie gaan uitvoeren. Voeg daarom Call-to-Actions toe om aan te sporen dat ze naar jouw website of webshop gaan, zo bevorder je meer traffic naar je website.
  • Zorg voor een goede lay-out. Een mooi opgemaakte nieuwsbrief met leuke foto’s is natuurlijk veel leuker en interessanter om te zien dan een lap tekst. Beelden zeggen immers meer dan woorden!

Door email marketing in te zetten kan je dus een band opbouwen met (potentiële) klanten. Het is persoonlijk, veel mensen gebruiken de e-mail en het hoeft niet altijd veel geld te kosten. Een goed middel om in te zetten voor jouw product of dienst.

Chase Marketing heeft alle kennis in huis om jouw email campagne te doen slagen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis tips & inspiratie

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Let’s talk

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.