Amazon seller central gebruiker toevoegen

Amazon seller central gebruiker toevoegen

Wil je beginnen met een samenwerking voor Amazon? Dit zijn makkelijke stappen om iemand toegang te geven tot jouw Amazon Seller Central account.

Vrijblijvende performance analyse

Inhoudsopgave

Gratis tips & inspiratie

Wordt periodiek op de hoogte gehouden over online marketing!

Naam
Emailadres
Ik ontvang graag inspiratie

Het is gelukt!

Je aanmelding is succesvol gelukt.

Wij zullen je periodiek op de hoogte houden van online marketing tips en zullen je  inspiratie opsturen.

Bekijk hieronder direct onze e-books.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sparren over dit onderwerp?

Laat deze kans niet liggen en neem contact op voor een vrijblijvende performance analyse!

Gebruiker aan Amazon Seller Central toevoegen

Een Amazon Seller Central Gebruiker toevoegen is zo gepiept en kan al in een paar makkelijke stappen! Wij leggen hier de stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden. Allereerst beginnen we met het inloggen in je Amazon seller central account. Vervolgens laten we zien hoe je een gebruiker kan toevoegen. Ben je nog niet geregistreerd? Maak hier je Amazon Seller Central account aan.

Stap 1: Log in bij je Amazon Seller Central account

Stap 2: Navigeer Settings -> User permissions

Stap 3: Voeg een gebruiker toe

Stap 4: Stel de rechten inOnderstaand uitleg en afbeeldingen over hoe je de koppeling kan doorvoeren.

Stap 1: Log in bij je Amazon Seller Central account

Om in te loggen in het Amazon account moet je naar de Seller Central website. Vervolgens krijg je een inlogscherm te zien. Log hier in met het e-mailadres waarmee je het account hebt aangemaakt.

Inloggen bij je Amazon Seller account

Stap 2: Navigeer Settings -> User permissions

Wanneer je bent ingelogd krijg je vervolgens het overzicht van het Seller Central account te zien. We navigeren vervolgens rechts boven in de pagina naar "Settings". Er komt een dropdown. Hierbij klikken we op "User permission".

User permission Amazon account

Stap 3: Voeg een gebruiker toe

Vanuit de pagina die wordt geopend na stap 2 te hebben doorlopen kan je gebruikers toevoegen om toegang te krijgen tot het account.

Maak je geen zorgen. Je kan email adressen toevoegen zonder dat ze al meteen alles in het account kunnen inzien. Wanneer je een e-mailadres hebt uitgenodigd krijg de persoon die je aan je Amazon seller central wilt toevoegen een email om de toegang te accepteren. Voordat ze alles kunnen inzien moet jij de toegang tot de onderdelen per onderdeel verlenen.

Achter het e-mailadres wat je hebt toegevoegd komt (wanneer diegene de uitnodiging heeft geaccepteerd) een knop met "manage permissions". Hier kan je de toegang tot de onderdelen verlenen.

Stap 4: Stel de rechten in

Wanneer de partner aan de slag gaat om je vooraar en de product listings te beheren stel dan de volgende rechten in:

Amazon Seller Central Product voorraad toegang verlenen

Wanneer de partner aan de slag gaat om je advertenties te beheren stel dan de volgende rechten in:

           
  • Onder "Advertising" -> "Campaign Manager"
Amazon Seller Central advertentie campagne manager toevoegen
           
  • Onder "Reports" -> "Product Ads Performance Reports"
Amazon Seller Central product ads performance reports toegang

We raden altijd aan om even alle onderdelen na te lopen, zodat je niet per ongeluk verkeerde rechten verleent. Top de partner kan aan de slag! Bij Chase Marketing volgen we veel cursussen, blogs en webinars.

Daarnaast doen we dagelijks weer nieuwe inzichten op door middel van het uitvoeren van online marketing werkzaamheden. Deze kennis delen we graag! Heb je specifieke onderdelen waarover je meer wilt weten? Stuur een mailtje en we schrijven er graag een blog over.

Vaak gelezen en bekeken

Chase wordt gevormd door gepassioneerde mensen.

Starten met Google Ads scripts
Blog
Google Ads

Starten met Google Ads scripts

Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads
Blog
Google Ads

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads

Wat is een kwaliteitsscore in Google Ads en op welke factoren is deze score gebaseerd? Je leest het in onze blog!

Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)
Blog
Shopify blogs

Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)

Shopify SEO optimalisaties doorvoeren? Het heeft lang geduurd tot er een optie was om een custom tekst als SEO tekst voor Shopify websites toe te voegen op een catalogus pagina. Wij hebben de code gekraakt!

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis tips & inspiratie

Geheel gratis, omdat we vinden dat je kennis deelt.

Let’s talk

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.