Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Timothy Hartog
SEO Specialist

Meet
Timothy Hartog

Hi! Wat leuk dat je mijn profiel hebt gevonden! Ik ben Timothy Hartog en ik werk als SEO Specialist bij Chase Marketing. Ik houd me bezig met het optimaliseren van websites, van het oplossen van technische problemen tot het doorvoeren van contentverbeteringen. Kortom, alles om de organische vindbaarheid van de websites van onze klanten vergroten. Ik krijg energie van het ontdekken van nieuwe kansen en het uitwerken van strategieën die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van de klant. Of het nu gaat om het verbeteren van het linkprofiel, het optimaliseren van content, of het implementeren van de nieuwste SEO-technieken, ik vind het geweldig om te zien hoe deze inspanningen bijdragen aan de groei van de organische zoekresultaten. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw website? Neem dan contact met ons op!

Hoe optimaliseer je voor AI Overviews?
Blog
SEO

Hoe optimaliseer je voor AI Overviews?

AI Overviews zijn in Nederland. In onze vorige blog over AI overviews naar Nederland legden we uit wat deze AI-gegenereerde zoekresultaten precies zijn, waarom ze relevant zijn voor de Nederlandse markt en wat je strategisch kunt doen om je voor te bereiden. Tijd om een stap verder te gaan: hoe zorg je er concreet voor dat jouw content straks opvalt in deze nieuwe laag van Google?

In deze blog krijg je praktische optimalisatietips. Geen langdradige theorie, maar een concreet actieplan gebaseerd op wat we nu al weten uit internationale data en experimenten.

Featured Snippets: Zo claim je positie 0 in Google
Blog
SEO

Featured Snippets: Zo claim je positie 0 in Google

Een featured snippet is voor veel SEO-specialisten de heilige graal. Deze uitgelichte fragmenten geven je content een opvallende plek bovenaan in Google – zónder dat je op nummer 1 hoeft te staan. Als jouw content als snippet in Google verschijnt, wordt jouw pagina door Google zélf gekozen als het beste antwoord op een specifieke zoekvraag.

Maar wat is een featured snippet precies? Wat is het verschil tussen een rich snippet en een Google featured snippet? En vooral: hoe zorg je ervoor dat jouw content wordt uitgelicht op deze felbegeerde positie 0?

In deze blog ontdek je alles over featured snippets: van de voordelen en verschillende types tot een praktische stap-voor-stap handleiding waarmee jij je kansen op deze topvermelding flink vergroot.

De technische kant van redirects: HTTP-requests uitgelegd
Blog
SEO

De technische kant van redirects: HTTP-requests uitgelegd

Redirects lijken simpel: je stuurt iemand door van pagina A naar pagina B. Maar achter de schermen gebeurt er veel meer. HTTP-requests, POST- en GET-methodes, en het htaccess-bestand spelen allemaal een rol. In deze blog leggen we uit hoe het allemaal werkt en waarom die technische kant zo belangrijk is. Geen zorgen, we houden het begrijpelijk (en misschien zelfs een beetje leuk). Wil je eerst weten hoe redirects werken en wanneer je welke gebruikt? Check dan onze blog: wat is een redirect.

307 redirects en 308 redirects: de moderne redirects
Blog
SEO

307 redirects en 308 redirects: de moderne redirects

Redirects, je kent waarschijnlijk de bekende 301 en 302 varianten ervan al. Maar wist je dat er ook modernere (veiligere) oplossingen zijn? Dit zijn de 307 en 308 redirects. Ze zijn speciaal ontworpen voor complexere situaties waar de 301 en 302 misschien tekortschieten. In deze blog leggen we uit waarom deze varianten zijn ontwikkeld, wat ze uniek maakt en wanneer je ze gebruikt. Benieuwd naar de basis? Check eerst onze blog over 301 en 302 redirects en wat is een redirect.

301 vs 302 Redirects: het verschil en wanneer gebruik je ze?
Blog
SEO

301 vs 302 Redirects: het verschil en wanneer gebruik je ze?

Stel je voor: je hebt een feestje georganiseerd, maar je besluit last-minute de locatie te veranderen. Wat doe je? Je stuurt iedereen een bericht om te laten weten waar ze nu heen moeten. Dat is precies wat een redirect voor je website doet. Redirects zijn een belangrijk onderdeel van je websitebeheer. Ze zorgen ervoor dat bezoekers en zoekmachines altijd bij de juiste pagina uitkomen, zelfs wanneer een URL is veranderd of tijdelijk niet beschikbaar is. 

Maar niet alle redirects zijn hetzelfde. In deze blog bespreken we twee veelgebruikte soorten: de 301 redirect en de 302 redirect. Je leert wat het zijn, hoe je deze redirects effectief gebruikt, en waarom het kiezen van de juiste redirect cruciaal is. Wil je eerst meer weten over wat redirects precies zijn? Lees dan onze blog: wat is een redirect. Voor technische details zoals HTTP-methoden en het gebruik van het htaccess-bestand, kun je terecht in onze blog over de technische kant van redirects.

Wat is een redirect?
Blog
SEO

Wat is een redirect?

Wanneer je een website beheert, kom je vroeg of laat in aanraking met redirects. Deze onmisbare tool zorgt ervoor dat bezoekers en zoekmachines netjes worden doorgestuurd naar de juiste plek wanneer een URL verandert. Het voorkomt frustratie, verloren bezoekers en zelfs negatieve gevolgen voor je SEO.

Maar wat is een redirect nu precies? Waarom zijn ze zo belangrijk? En hoe stel je ze in binnen populaire contentmanagementsystemen zoals WordPress, Lightspeed en Shopify? In deze blog gaan we het stap voor stap uitleggen, inclusief veelvoorkomende fouten en handige tools.

Shopify SEO-migratie: hoe ziet dit proces eruit?
Blog
Shopify blogs

Shopify SEO-migratie: hoe ziet dit proces eruit?

Heb je genoeg van je huidige webshop platform en wil je iets wat sneller, gebruiksvriendelijker en beter schaalbaar is? Dan is het tijd om te denken aan een Shopify migratie! In deze blog duiken we dieper in de wereld van Shopify en hoe je er voor kunt zorgen dat je je website in een keer perfect overzet. Wat zijn de stappen, waar moet je deze uitvoeren en hoe doe je dat? Pak je koffie en laten we erin duiken!

Top 5 linkbuilding strategieën voor topposities
Blog
SEO

Top 5 linkbuilding strategieën voor topposities

Het verkrijgen van een goed linkbuilding profiel is erg waardevol. Hoe je dit voor elkaar krijgt? Wij hebben een top 5 linkbuilding strategieën samengesteld!

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing bureau zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook