Nederlands Accountancy en Audit kantoor wereldwijd op <span class="rt-h2-white">topposities in Google?</span>
Om internationaal goed gevonden te worden in Google moet je een goede achterliggende strategie hebben wat begint bij de techniek van een website. Dit is hoe wij het hebben gedaan voor Reanda Netherlands!
Nederlands Accountancy en Audit kantoor wereldwijd op <span class="rt-h2-white">topposities in Google?</span>
Om internationaal goed gevonden te worden in Google moet je een goede achterliggende strategie hebben wat begint bij de techniek van een website. Dit is hoe wij het hebben gedaan voor Reanda Netherlands!
Nederlands Accountancy en Audit kantoor wereldwijd op <span class="rt-h2-white">topposities in Google?</span>
Om internationaal goed gevonden te worden in Google moet je een goede achterliggende strategie hebben wat begint bij de techniek van een website. Dit is hoe wij het hebben gedaan voor Reanda Netherlands!
Project omschrijving
Sinds 2019 werken Reanda Netherlands en Chase Marketing samen aan online marketing met als doel; bedrijfsgroei realiseren.
Wij zijn samengekomen omdat Gerard veel mogelijkheden zag liggen op het gebied van online marketing. Na een leuke kennismaking hebben wij afgesproken om de Google Ads werkzaamheden uit handen te mogen nemen. In eerste instantie wilden ze SEO intern houden. Wel hebben wij de afspraak gemaakt om samen te komen, zodat Chase Marketing een interne SEO training kon komen geven. Na de SEO training is de uitkomst toch geworden dat wij ook de SEO werkzaamheden voor Reanda Netherlands uit handen mochten nemen. Een erg leuke wending!
De website is in het Engels en de hele wereld is een interessante target markt. Het is onze taak om in Google zichtbaar te zijn voor bedrijven die interesse hebben in financiële diensten op (onder anderen) gebied van auditing of accountancy.
Sinds 2019
werken wij al samen met Reanda Netherlands
Nummer 21
van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld
Over <span class="rt-h2-white">Reanda Netherlands</span>
Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.
Sinds 2019
werken wij al samen met Reanda Netherlands
Nummer 21
van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld
Over <span class="rt-h2-white">Reanda Netherlands</span>
Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.
Sinds 2019
werken wij al samen met Reanda Netherlands
Nummer 21
van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld
Over <span class="rt-h2-white">Reanda Netherlands</span>
Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.
Van technische optimalisatie tot <span class="rt-h2-onyx">wereldwijde vindbaarheid</span>
In deze case nemen we je mee in de SEO-strategie die we hebben ontwikkeld en geïmplementeerd voor Reanda Netherlands, met als doel hun internationale online vindbaarheid te versterken. De samenwerking begon met Google Ads, maar na een succesvolle SEO-training besloten ze ook hun SEO-activiteiten aan ons over te dragen.
Onze aanpak bestond uit drie belangrijke stappen. Allereerst hebben we een grondige technische analyse uitgevoerd om cruciale verbeterpunten aan de website te identificeren en de snelheid en gebruikerservaring te verbeteren. Vervolgens hebben we ons gericht op long-tail zoekwoorden om specifiek en gericht verkeer aan te trekken. Ten slotte hebben we de focus uitgebreid naar short-tail zoekwoorden om de vindbaarheid voor bredere, internationale zoekopdrachten te optimaliseren. Deze strategische combinatie heeft bijgedragen aan het vergroten van de online zichtbaarheid van Reanda Netherlands voor potentiële klanten wereldwijd.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
We begonnen met een grondige technische SEO-analyse van de website. Hierbij kwamen verschillende verbeterpunten naar voren, waarvan 10 van de 14 onderdelen van onze technische SEO-checklist aandacht nodig hadden. Deze bevindingen gaven ons duidelijke richtlijnen om de prestaties van de website te optimaliseren.
De volgende stap was het overnemen van de website naar onze eigen hostingomgeving. Dit gaf ons de mogelijkheid om de snelheid van de website aanzienlijk te verbeteren, wat een cruciale rol speelt in de gebruikerservaring en uiteindelijk ook in de ranking in zoekmachines.
Na de technische optimalisaties richtten we ons eerst op long-tail zoekwoorden, zoals we ook bij onze case voor TIP Makelaar hebben gedaan.
Het eerste doel was om de website wereldwijd vindbaar te maken op zoekwoorden in combinatie met geografische locaties, zoals "Amsterdam, Netherlands", "The Netherlands", en "Holland".
Vervolgens verlegden we de focus naar short-tail zoekwoorden, zoals “audit firm,” om de zichtbaarheid verder te vergroten en nieuwe doelgroepen te bereiken.
Eerst kwam de website niet naar boven op het zoekwoord “audit firm” in Nederland.
Wanneer wij nu in de zoekresultaten in Google kijken mogen we toch trots zijn op de resultaten!
Momenteel zien we dat we zowel met Google Mijn Bedrijf als bij de organische resultaten op #1 staan in Google.
Verder, dankzij het schrijven van verschillende blogs, is de grote groei in zoekverkeer gestegen. In 2020 ten opzichte van 2019 was dit maar liefst 582,84%.
Momenteel zijn wij hard bezig om de website verder uit te breiden, recruiting campagnes op te zetten en Google Ads werkzaamheden uit te voeren. Wat betreft SEO zijn wij bezig om op overige diensten top posities in te nemen op internationaal gebied.
Na de technische aanpassingen, on-page optimalisaties en het herschrijven van content hebben wij internationale linkbuilding toegepast. Momenteel zien wij in o.a. China, Saudi-Arabië, Rusland en Engeland (om enkele landen te noemen) allemaal binnen de top #3 in Google staan.
We begonnen met een grondige technische SEO-analyse van de website. Hierbij kwamen verschillende verbeterpunten naar voren, waarvan 10 van de 14 onderdelen van onze technische SEO-checklist aandacht nodig hadden. Deze bevindingen gaven ons duidelijke richtlijnen om de prestaties van de website te optimaliseren.
De volgende stap was het overnemen van de website naar onze eigen hostingomgeving. Dit gaf ons de mogelijkheid om de snelheid van de website aanzienlijk te verbeteren, wat een cruciale rol speelt in de gebruikerservaring en uiteindelijk ook in de ranking in zoekmachines.
Na de technische optimalisaties richtten we ons eerst op long-tail zoekwoorden, zoals we ook bij onze case voor TIP Makelaar hebben gedaan.
Het eerste doel was om de website wereldwijd vindbaar te maken op zoekwoorden in combinatie met geografische locaties, zoals "Amsterdam, Netherlands", "The Netherlands", en "Holland".
Vervolgens verlegden we de focus naar short-tail zoekwoorden, zoals “audit firm,” om de zichtbaarheid verder te vergroten en nieuwe doelgroepen te bereiken.
Eerst kwam de website niet naar boven op het zoekwoord “audit firm” in Nederland.
Wanneer wij nu in de zoekresultaten in Google kijken mogen we toch trots zijn op de resultaten!
Momenteel zien we dat we zowel met Google Mijn Bedrijf als bij de organische resultaten op #1 staan in Google.
Verder, dankzij het schrijven van verschillende blogs, is de grote groei in zoekverkeer gestegen. In 2020 ten opzichte van 2019 was dit maar liefst 582,84%.
Momenteel zijn wij hard bezig om de website verder uit te breiden, recruiting campagnes op te zetten en Google Ads werkzaamheden uit te voeren. Wat betreft SEO zijn wij bezig om op overige diensten top posities in te nemen op internationaal gebied.
Na de technische aanpassingen, on-page optimalisaties en het herschrijven van content hebben wij internationale linkbuilding toegepast. Momenteel zien wij in o.a. China, Saudi-Arabië, Rusland en Engeland (om enkele landen te noemen) allemaal binnen de top #3 in Google staan.
We begonnen met een grondige technische SEO-analyse van de website. Hierbij kwamen verschillende verbeterpunten naar voren, waarvan 10 van de 14 onderdelen van onze technische SEO-checklist aandacht nodig hadden. Deze bevindingen gaven ons duidelijke richtlijnen om de prestaties van de website te optimaliseren.
De volgende stap was het overnemen van de website naar onze eigen hostingomgeving. Dit gaf ons de mogelijkheid om de snelheid van de website aanzienlijk te verbeteren, wat een cruciale rol speelt in de gebruikerservaring en uiteindelijk ook in de ranking in zoekmachines.
Na de technische optimalisaties richtten we ons eerst op long-tail zoekwoorden, zoals we ook bij onze case voor TIP Makelaar hebben gedaan.
Het eerste doel was om de website wereldwijd vindbaar te maken op zoekwoorden in combinatie met geografische locaties, zoals "Amsterdam, Netherlands", "The Netherlands", en "Holland".
Vervolgens verlegden we de focus naar short-tail zoekwoorden, zoals “audit firm,” om de zichtbaarheid verder te vergroten en nieuwe doelgroepen te bereiken.
Eerst kwam de website niet naar boven op het zoekwoord “audit firm” in Nederland.
Wanneer wij nu in de zoekresultaten in Google kijken mogen we toch trots zijn op de resultaten!
Momenteel zien we dat we zowel met Google Mijn Bedrijf als bij de organische resultaten op #1 staan in Google.
Verder, dankzij het schrijven van verschillende blogs, is de grote groei in zoekverkeer gestegen. In 2020 ten opzichte van 2019 was dit maar liefst 582,84%.
Momenteel zijn wij hard bezig om de website verder uit te breiden, recruiting campagnes op te zetten en Google Ads werkzaamheden uit te voeren. Wat betreft SEO zijn wij bezig om op overige diensten top posities in te nemen op internationaal gebied.
Na de technische aanpassingen, on-page optimalisaties en het herschrijven van content hebben wij internationale linkbuilding toegepast. Momenteel zien wij in o.a. China, Saudi-Arabië, Rusland en Engeland (om enkele landen te noemen) allemaal binnen de top #3 in Google staan.
582,84%
Groei organische bezoekers in 2020 ten opzichte van 2019
Top 3 posities
Voor al onze focus zoekwoorden
De vervolgstappen om nog <span class="rt-h2-white">beter vertoont</span> te worden
Momenteel zien wij dat de concurrentie toeneemt. Gezien wij de top posities hebben bemachtigd, focussen wij op de huidige zoekwoorden onderhouden en deze posities aanhouden. Echter moet je wel de concurrentie hierin voor blijven en ze goed in de gaten houden.
Wij focussen ook op online campagnes en zoeken de verbreding in verschillende kanalen een goede multichannel strategie te hebben.
582,84%
Groei organische bezoekers in 2020 ten opzichte van 2019
Top 3 posities
Voor al onze focus zoekwoorden
De vervolgstappen om nog <span class="rt-h2-white">beter vertoont</span> te worden
Momenteel zien wij dat de concurrentie toeneemt. Gezien wij de top posities hebben bemachtigd, focussen wij op de huidige zoekwoorden onderhouden en deze posities aanhouden. Echter moet je wel de concurrentie hierin voor blijven en ze goed in de gaten houden.
Wij focussen ook op online campagnes en zoeken de verbreding in verschillende kanalen een goede multichannel strategie te hebben.
582,84%
Groei organische bezoekers in 2020 ten opzichte van 2019
Top 3 posities
Voor al onze focus zoekwoorden
De vervolgstappen om nog <span class="rt-h2-white">beter vertoont</span> te worden
Momenteel zien wij dat de concurrentie toeneemt. Gezien wij de top posities hebben bemachtigd, focussen wij op de huidige zoekwoorden onderhouden en deze posities aanhouden. Echter moet je wel de concurrentie hierin voor blijven en ze goed in de gaten houden.
Wij focussen ook op online campagnes en zoeken de verbreding in verschillende kanalen een goede multichannel strategie te hebben.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.