Maand op maand groei in <span class="rt-h2-white">verkoop van vakantiewoningen?</span>

Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!

Maand op maand groei in verkoop van vakantiewoningen

+252,58% bezoekers p/m (t/m Q3 2022)

+409,87% brochure aanvragen (t/m Q3 2022)

8 min leestijd

Jij wilt ook een toffe case he

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Ja joh kom op dan

Maand op maand groei in <span class="rt-h2-white">verkoop van vakantiewoningen?</span>

Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!

Maand op maand groei in verkoop van vakantiewoningen

+252,58% bezoekers p/m (t/m Q3 2022)

+409,87% brochure aanvragen (t/m Q3 2022)

Ook zo'n case?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen halen wij zulke cases!

Vrijblijvende performance analyse

Maand op maand groei in <span class="rt-h2-white">verkoop van vakantiewoningen?</span>

Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!

Maand op maand groei in verkoop van vakantiewoningen

+252,58% bezoekers p/m (t/m Q3 2022)

+409,87% brochure aanvragen (t/m Q3 2022)

Ook zo'n case?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen halen wij zulke cases!

Vrijblijvende performance analyse

Project omschrijving

Vanaf de beginfase bij verkopen van kavels en woningen mochten wij al meedenken. Wij moeten stapsgewijs Hofparken Verkoop ondersteunen bij de uitbreiding met als hoofddoel; “Zo veel mogelijk kwalitatieve leads verzamelen”.

Gezien de nog relatief jonge, erg hard groeiende onderneming, zijn er veel contact en strategie momenten belangrijk. Telkens weer is het belangrijk dat wij adviseren om op het juiste moment, naar de juiste volgende fase en uitbreiding te werken.

5 jaar

werken we samen om Hofparken te laten winnen

+252,58%

bezoekers

Over <span class="rt-h2-white">Hofparken</span>

Hofparken bestaat uit verschillende vakantieparken in Nederland die een onderscheidend karakter hebben. Het unieke karakter wordt bepaald door de ligging van het park, het type accommodaties en het vele groen op de parken. Daarmee biedt Hofparken enerzijds aan eigenaren een goed rendement op investeringen en anderzijds een unieke vakantie-ervaring aan de gasten.

5 jaar

werken we samen om Hofparken te laten winnen

+252,58%

bezoekers

Over <span class="rt-h2-white">Hofparken</span>

Hofparken bestaat uit verschillende vakantieparken in Nederland die een onderscheidend karakter hebben. Het unieke karakter wordt bepaald door de ligging van het park, het type accommodaties en het vele groen op de parken. Daarmee biedt Hofparken enerzijds aan eigenaren een goed rendement op investeringen en anderzijds een unieke vakantie-ervaring aan de gasten.

5 jaar

werken we samen om Hofparken te laten winnen

+252,58%

bezoekers

Over <span class="rt-h2-white">Hofparken</span>

Hofparken bestaat uit verschillende vakantieparken in Nederland die een onderscheidend karakter hebben. Het unieke karakter wordt bepaald door de ligging van het park, het type accommodaties en het vele groen op de parken. Daarmee biedt Hofparken enerzijds aan eigenaren een goed rendement op investeringen en anderzijds een unieke vakantie-ervaring aan de gasten.

De eerste <span class="rt-h2-onyx">stappen</span>

Het doel is duidelijk: Wij moeten zoveel mogelijk leads genereren met het toegekende budget. Wij moeten ons snel bewijzen om uit te breiden en de juiste partner te zijn bij de bedrijfsgroei. Er zijn tegenwoordig veel kanalen en opties om in te zetten.

Wij hebben gekozen om Google Ads allereerst in te zetten. De grootste zoekmachine en tevens een kanaal waar mensen actief zoeken waarnaast goede doelgroep targeting mogelijk is. Wij moeten ons ten slotte op een specifieke doelgroep richten. De focus zal zijn op zoeknetwerk campagnes in combinatie met display campagnes.

Van strategie naar resultaat, stap voor stap

Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.

Van strategie naar resultaat, stap voor stap

2020
De eerste resultaten

Allereerst zijn wij begonnen met quick-wins. Met het vastgesteld budget moesten wij snel leads realiseren. Wij zijn met een nieuw ingericht Google Ads account van start gegaan en verschillende campagne lagen. Hier zagen wij de beste kans om het budget zo effectief mogelijk te besteden.

Krachtige banners, sterke teksten en een nieuwsgierig makende landingspagina zorgde voor een goede basis op vanuit te groeien.

De eerste resultaten
2021
De uitbreiding

Eind 2020 hebben wij de basis ingericht om in 2021 nog veel harder te groeien. Wij zijn allereerst uitgebreid naar Microsoft Ads. De doelgroep is wat ouder, wat blijkt uit de leads, Binnen de Microsoft/Bing zoekmachine is de doelgroep wat ouder, een logische stap om uitte breiden dus.

Direct hierna zijn wij uitgebreid naar Meta ads. Middels strakke banners die veelzeggend zijn, maar toch vraagtekens opwekken om mensen nieuwsgierig te maken genereren wij online leads. Beiden kanalen sloegen al direct erg goed aan.

Bij Google Ads hebben we in de loop van het jaar onszelf overtroffen ten opzichte van 2020. Door telkens te optimaliseren, onze campagnes te verbeteren, te handelen op data hebben we, +154,65% meer conversies gegenereerd en zagen we een daling in de kosten per conversie van -15,62%.

De uitbreiding
2022
Telkens willen we beter en meer!

Stilstaan is achteruitgang. Aldus zijn er veel spar sessies en denken we continu aan "hoe meer en beter". Zomaar leads aanleveren kan erg makkelijk. Maar de leads moeten van echte waarde zijn, potentiële kopers. Om deze reden plannen wij meetings in met het sales team om erachter te komen waar mogelijkheden liggen om de targeting te optimaliseren van campagnes.

De strategie lag altijd op snelle groei en zoveel mogelijk leads. In 2022 hebben wij onze kanalen mix uitgebreid van zoekmachine adverteren en social media adverteren naar SEO. Dit is een erg logische stap. Er zijn veel gevallen geweest waarbij wij eerst focussen om korte termijn omzet en rendabele campagnes waarna we beginnen met het investeren op de lange termijn. Deze opzet is natuurlijk erg vriendelijk voor de cashflow van een jong bedrijf.

Momenteel zien we alle kanalen erg hard groeien. De huidige status?

  • +252,58% Bezoekers
  • +409,87% Leads
  • +38,99% Conversiepercentage

*gemeten t/m q4 2022

Telkens willen we beter en meer!
2020
De eerste resultaten

Allereerst zijn wij begonnen met quick-wins. Met het vastgesteld budget moesten wij snel leads realiseren. Wij zijn met een nieuw ingericht Google Ads account van start gegaan en verschillende campagne lagen. Hier zagen wij de beste kans om het budget zo effectief mogelijk te besteden.

Krachtige banners, sterke teksten en een nieuwsgierig makende landingspagina zorgde voor een goede basis op vanuit te groeien.

De eerste resultaten
2021
De uitbreiding

Eind 2020 hebben wij de basis ingericht om in 2021 nog veel harder te groeien. Wij zijn allereerst uitgebreid naar Microsoft Ads. De doelgroep is wat ouder, wat blijkt uit de leads, Binnen de Microsoft/Bing zoekmachine is de doelgroep wat ouder, een logische stap om uitte breiden dus.

Direct hierna zijn wij uitgebreid naar Meta ads. Middels strakke banners die veelzeggend zijn, maar toch vraagtekens opwekken om mensen nieuwsgierig te maken genereren wij online leads. Beiden kanalen sloegen al direct erg goed aan.

Bij Google Ads hebben we in de loop van het jaar onszelf overtroffen ten opzichte van 2020. Door telkens te optimaliseren, onze campagnes te verbeteren, te handelen op data hebben we, +154,65% meer conversies gegenereerd en zagen we een daling in de kosten per conversie van -15,62%.

De uitbreiding
2022
Telkens willen we beter en meer!

Stilstaan is achteruitgang. Aldus zijn er veel spar sessies en denken we continu aan "hoe meer en beter". Zomaar leads aanleveren kan erg makkelijk. Maar de leads moeten van echte waarde zijn, potentiële kopers. Om deze reden plannen wij meetings in met het sales team om erachter te komen waar mogelijkheden liggen om de targeting te optimaliseren van campagnes.

De strategie lag altijd op snelle groei en zoveel mogelijk leads. In 2022 hebben wij onze kanalen mix uitgebreid van zoekmachine adverteren en social media adverteren naar SEO. Dit is een erg logische stap. Er zijn veel gevallen geweest waarbij wij eerst focussen om korte termijn omzet en rendabele campagnes waarna we beginnen met het investeren op de lange termijn. Deze opzet is natuurlijk erg vriendelijk voor de cashflow van een jong bedrijf.

Momenteel zien we alle kanalen erg hard groeien. De huidige status?

  • +252,58% Bezoekers
  • +409,87% Leads
  • +38,99% Conversiepercentage

*gemeten t/m q4 2022

Telkens willen we beter en meer!
2020
De eerste resultaten

Allereerst zijn wij begonnen met quick-wins. Met het vastgesteld budget moesten wij snel leads realiseren. Wij zijn met een nieuw ingericht Google Ads account van start gegaan en verschillende campagne lagen. Hier zagen wij de beste kans om het budget zo effectief mogelijk te besteden.

Krachtige banners, sterke teksten en een nieuwsgierig makende landingspagina zorgde voor een goede basis op vanuit te groeien.

De eerste resultaten
2021
De uitbreiding

Eind 2020 hebben wij de basis ingericht om in 2021 nog veel harder te groeien. Wij zijn allereerst uitgebreid naar Microsoft Ads. De doelgroep is wat ouder, wat blijkt uit de leads, Binnen de Microsoft/Bing zoekmachine is de doelgroep wat ouder, een logische stap om uitte breiden dus.

Direct hierna zijn wij uitgebreid naar Meta ads. Middels strakke banners die veelzeggend zijn, maar toch vraagtekens opwekken om mensen nieuwsgierig te maken genereren wij online leads. Beiden kanalen sloegen al direct erg goed aan.

Bij Google Ads hebben we in de loop van het jaar onszelf overtroffen ten opzichte van 2020. Door telkens te optimaliseren, onze campagnes te verbeteren, te handelen op data hebben we, +154,65% meer conversies gegenereerd en zagen we een daling in de kosten per conversie van -15,62%.

De uitbreiding
2022
Telkens willen we beter en meer!

Stilstaan is achteruitgang. Aldus zijn er veel spar sessies en denken we continu aan "hoe meer en beter". Zomaar leads aanleveren kan erg makkelijk. Maar de leads moeten van echte waarde zijn, potentiële kopers. Om deze reden plannen wij meetings in met het sales team om erachter te komen waar mogelijkheden liggen om de targeting te optimaliseren van campagnes.

De strategie lag altijd op snelle groei en zoveel mogelijk leads. In 2022 hebben wij onze kanalen mix uitgebreid van zoekmachine adverteren en social media adverteren naar SEO. Dit is een erg logische stap. Er zijn veel gevallen geweest waarbij wij eerst focussen om korte termijn omzet en rendabele campagnes waarna we beginnen met het investeren op de lange termijn. Deze opzet is natuurlijk erg vriendelijk voor de cashflow van een jong bedrijf.

Momenteel zien we alle kanalen erg hard groeien. De huidige status?

  • +252,58% Bezoekers
  • +409,87% Leads
  • +38,99% Conversiepercentage

*gemeten t/m q4 2022

Telkens willen we beter en meer!

Top 3

Op naar meer zoekwoorden in de top 3!

Conversies

We zijn constant op zoek naar nieuwe optimalisaties om meer conversies binnen te halen

Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor Hofparken

Met trots zien wij momenteel de website erg hard groeien op gebied van sterke posities in Google. Wij geloven dan ook erg snel top posities aan te nemen en de pagina's in Google volledig te veroveren. De advertising kanalen groeien erg hard, SEO staat nog in de kinderschoenen maar we zien nu al de posities erg snel gaan (o.a. worden al op 253% meer zoekwoorden gevonden).

Momenteel werken we in verschillende fases, moeten we continu creatief zijn en mogelijkheden vinden om door te groeien. Gelukkig liggen er nog erg veel kansen!

De vervolgstappen? Keep posted......

Top 3

Op naar meer zoekwoorden in de top 3!

Conversies

We zijn constant op zoek naar nieuwe optimalisaties om meer conversies binnen te halen

Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor Hofparken

Met trots zien wij momenteel de website erg hard groeien op gebied van sterke posities in Google. Wij geloven dan ook erg snel top posities aan te nemen en de pagina's in Google volledig te veroveren. De advertising kanalen groeien erg hard, SEO staat nog in de kinderschoenen maar we zien nu al de posities erg snel gaan (o.a. worden al op 253% meer zoekwoorden gevonden).

Momenteel werken we in verschillende fases, moeten we continu creatief zijn en mogelijkheden vinden om door te groeien. Gelukkig liggen er nog erg veel kansen!

De vervolgstappen? Keep posted......

Top 3

Op naar meer zoekwoorden in de top 3!

Conversies

We zijn constant op zoek naar nieuwe optimalisaties om meer conversies binnen te halen

Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor Hofparken

Met trots zien wij momenteel de website erg hard groeien op gebied van sterke posities in Google. Wij geloven dan ook erg snel top posities aan te nemen en de pagina's in Google volledig te veroveren. De advertising kanalen groeien erg hard, SEO staat nog in de kinderschoenen maar we zien nu al de posities erg snel gaan (o.a. worden al op 253% meer zoekwoorden gevonden).

Momenteel werken we in verschillende fases, moeten we continu creatief zijn en mogelijkheden vinden om door te groeien. Gelukkig liggen er nog erg veel kansen!

De vervolgstappen? Keep posted......

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.