Sieraden Webshop, <span class="rt-h2-white">Maand op Maand?</span> groei
Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.
Sieraden Webshop, <span class="rt-h2-white">Maand op Maand?</span> groei
Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.
Sieraden Webshop, <span class="rt-h2-white">Maand op Maand?</span> groei
Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.
Project omschrijving
The Finds en Chase Marketing zijn bij elkaar gekomen nadat wij via, via zijn aangeraden. Erg leuk om zo nieuwe bedrijven en hun vraagstelling te leren kennen!
Het vraagstuk is ontstaan omdat The Finds graag intern de social media ads wilde beheren. Ze wilden alleen een keer een uitgebreide training over de basis en vervolgens consultancy. Na een leuke training aan het begin van de lockdown zijn we een consultancy traject in gegaan. Maandelijks analyseerden wij het account en plannen vervolgens een call in om bevindingen te delen en de vervolgstappen te bespreken.
18K
Goudlaag is vijf keer dikker
4.8
Gemiddelde beoordeling op basis van 148 reviews
Over <span class="rt-h2-white">The Finds</span>
The Finds biedt een zorgvuldig geselecteerde collectie van betaalbare, hoogwaardige gouden vergulde, juwelen die actueel en tijdloos zijn. Ze werken samen met zeer ervaren vakmensen in Amsterdam en creëren sieraden die gemaakt zijn om te dragen en om lang mee te gaan. De sieraden zijn ontworpen om jarenlang gedragen te worden, in plaats van een seizoenstrend te dragen.
De collectie wordt ontworpen als een stralende aanvulling op uw persoonlijke styling; een fris wit overhemd, een klassieke spijkerbroek of een sterk pak. The Finds is betaalbare luxe. De missie is om vrouwen te laten stralen!
18K
Goudlaag is vijf keer dikker
4.8
Gemiddelde beoordeling op basis van 148 reviews
Over <span class="rt-h2-white">The Finds</span>
The Finds biedt een zorgvuldig geselecteerde collectie van betaalbare, hoogwaardige gouden vergulde, juwelen die actueel en tijdloos zijn. Ze werken samen met zeer ervaren vakmensen in Amsterdam en creëren sieraden die gemaakt zijn om te dragen en om lang mee te gaan. De sieraden zijn ontworpen om jarenlang gedragen te worden, in plaats van een seizoenstrend te dragen.
De collectie wordt ontworpen als een stralende aanvulling op uw persoonlijke styling; een fris wit overhemd, een klassieke spijkerbroek of een sterk pak. The Finds is betaalbare luxe. De missie is om vrouwen te laten stralen!
18K
Goudlaag is vijf keer dikker
4.8
Gemiddelde beoordeling op basis van 148 reviews
Over <span class="rt-h2-white">The Finds</span>
The Finds biedt een zorgvuldig geselecteerde collectie van betaalbare, hoogwaardige gouden vergulde, juwelen die actueel en tijdloos zijn. Ze werken samen met zeer ervaren vakmensen in Amsterdam en creëren sieraden die gemaakt zijn om te dragen en om lang mee te gaan. De sieraden zijn ontworpen om jarenlang gedragen te worden, in plaats van een seizoenstrend te dragen.
De collectie wordt ontworpen als een stralende aanvulling op uw persoonlijke styling; een fris wit overhemd, een klassieke spijkerbroek of een sterk pak. The Finds is betaalbare luxe. De missie is om vrouwen te laten stralen!
Wanneer komt <span class="rt-h2-onyx">online marketing</span> aan te pas?
Nadat de presentatie heeft plaatsgevonden, verschillende analyses zijn gemaakt en meerdere consultancy calls hebben gehad kwamen we op een pivot point. Wij zagen erg veel potentie om meer uit de Ads te halen en The Finds kreeg het ook drukker en drukker intern.
Wij kregen de kans om ons te bewijzen en dit hebben we natuurlijk met beide handen aangepakt!
Tijdens het voorstel hebben wij een nieuwe strategie uitgewerkt om nieuwe doelgroepen te benaderen en de gehele campagnestructuur op de schop te gooien. Een gewaagde keuze natuurlijk wanneer je al maand op maand groei hebt gerealiseerd.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Begin januari 2021 hebben wij een vernieuwde social media marketing strategie uitgewerkt die wij voor enkele klanten zijn gaan toepassen. Dit allemaal met gevolgd van succesvolle resultaten!
De strategie is door middels van funnel marketing jouw juiste doelgroep te bereiken waarvan het gevolg marktpenetratie is.
Voorafgaand is hier een erg uitgebreid doelgroep onderzoek nodig. Je hebt namelijk verschillende campagne lage waarin je te werk gaat. Je redt dit dat ook niet met een budget van 10 euro per dag.
Na een volledige nieuwe account strategie
- ROAS: +434,68%
- CPA: -75,16%
- Conversiewaarde: +1644,03
Na een succesvol 2020 en een knallende start van 2021 zijn wij verder gaan sparren over mogelijkheden om uit te breiden.
De update van Apple (IOS 14) waarbij user tracking hoog in het vaandel zit gaf ons de doorslag gevende keuze om uit te gaan breiden naar een multi-channel strategie.
Adverteren in Google was voor ons een erg logisch vervolg. Google Shopping biedt prachtige kansen voor E-commerce. Tijdens de opzet van Google Shopping hebben wij voorafgaand feed optimalisatie toegepast waarbij we werken met meerdere feeds. Onder anderen hebben wij een feed gemaakt voor organische Google Shopping. Hiermee kun je organisch worden vertoond (in de gratis resultaten in Google) met specifieke producten.
Begin januari 2021 hebben wij een vernieuwde social media marketing strategie uitgewerkt die wij voor enkele klanten zijn gaan toepassen. Dit allemaal met gevolgd van succesvolle resultaten!
De strategie is door middels van funnel marketing jouw juiste doelgroep te bereiken waarvan het gevolg marktpenetratie is.
Voorafgaand is hier een erg uitgebreid doelgroep onderzoek nodig. Je hebt namelijk verschillende campagne lage waarin je te werk gaat. Je redt dit dat ook niet met een budget van 10 euro per dag.
Na een volledige nieuwe account strategie
- ROAS: +434,68%
- CPA: -75,16%
- Conversiewaarde: +1644,03
Na een succesvol 2020 en een knallende start van 2021 zijn wij verder gaan sparren over mogelijkheden om uit te breiden.
De update van Apple (IOS 14) waarbij user tracking hoog in het vaandel zit gaf ons de doorslag gevende keuze om uit te gaan breiden naar een multi-channel strategie.
Adverteren in Google was voor ons een erg logisch vervolg. Google Shopping biedt prachtige kansen voor E-commerce. Tijdens de opzet van Google Shopping hebben wij voorafgaand feed optimalisatie toegepast waarbij we werken met meerdere feeds. Onder anderen hebben wij een feed gemaakt voor organische Google Shopping. Hiermee kun je organisch worden vertoond (in de gratis resultaten in Google) met specifieke producten.
Begin januari 2021 hebben wij een vernieuwde social media marketing strategie uitgewerkt die wij voor enkele klanten zijn gaan toepassen. Dit allemaal met gevolgd van succesvolle resultaten!
De strategie is door middels van funnel marketing jouw juiste doelgroep te bereiken waarvan het gevolg marktpenetratie is.
Voorafgaand is hier een erg uitgebreid doelgroep onderzoek nodig. Je hebt namelijk verschillende campagne lage waarin je te werk gaat. Je redt dit dat ook niet met een budget van 10 euro per dag.
Na een volledige nieuwe account strategie
- ROAS: +434,68%
- CPA: -75,16%
- Conversiewaarde: +1644,03
Na een succesvol 2020 en een knallende start van 2021 zijn wij verder gaan sparren over mogelijkheden om uit te breiden.
De update van Apple (IOS 14) waarbij user tracking hoog in het vaandel zit gaf ons de doorslag gevende keuze om uit te gaan breiden naar een multi-channel strategie.
Adverteren in Google was voor ons een erg logisch vervolg. Google Shopping biedt prachtige kansen voor E-commerce. Tijdens de opzet van Google Shopping hebben wij voorafgaand feed optimalisatie toegepast waarbij we werken met meerdere feeds. Onder anderen hebben wij een feed gemaakt voor organische Google Shopping. Hiermee kun je organisch worden vertoond (in de gratis resultaten in Google) met specifieke producten.
400% ROAS
Om te blijven schalen
Groei
In conversiewaarde voor een duurzame groei
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor The Finds
Momenteel zijn we hard bezig om telkens verder te denken, te kijken waarnaast. Natuurlijk de huidige kanalen te verbeteren. Komende tijd gaan we zeker niet stil zitten om deze succesvolle en leuke samenwerking naar een hoger niveau te tillen!
400% ROAS
Om te blijven schalen
Groei
In conversiewaarde voor een duurzame groei
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor The Finds
Momenteel zijn we hard bezig om telkens verder te denken, te kijken waarnaast. Natuurlijk de huidige kanalen te verbeteren. Komende tijd gaan we zeker niet stil zitten om deze succesvolle en leuke samenwerking naar een hoger niveau te tillen!
400% ROAS
Om te blijven schalen
Groei
In conversiewaarde voor een duurzame groei
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor The Finds
Momenteel zijn we hard bezig om telkens verder te denken, te kijken waarnaast. Natuurlijk de huidige kanalen te verbeteren. Komende tijd gaan we zeker niet stil zitten om deze succesvolle en leuke samenwerking naar een hoger niveau te tillen!
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.