Sieraden webshop realiseert <span class="rt-h2-white">500% omzetgroei?</span>

Maand op maand groeien in een hoog concurrerende markt? Stoney Bracelets is het gelukt, lees de case om te ontdekken hoe de omzet van Stoney Bracelets in 2023 werd vermenigvuldigd met 5!

Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei

+278% conversies

+118% ROAS

8 min leestijd

Jij wilt ook een toffe case he

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Ja joh kom op dan

Sieraden webshop realiseert <span class="rt-h2-white">500% omzetgroei?</span>

Maand op maand groeien in een hoog concurrerende markt? Stoney Bracelets is het gelukt, lees de case om te ontdekken hoe de omzet van Stoney Bracelets in 2023 werd vermenigvuldigd met 5!

Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei

+278% conversies

+118% ROAS

Ook zo'n case?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen halen wij zulke cases!

Vrijblijvende performance analyse

Sieraden webshop realiseert <span class="rt-h2-white">500% omzetgroei?</span>

Maand op maand groeien in een hoog concurrerende markt? Stoney Bracelets is het gelukt, lees de case om te ontdekken hoe de omzet van Stoney Bracelets in 2023 werd vermenigvuldigd met 5!

Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei

+278% conversies

+118% ROAS

Ook zo'n case?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen halen wij zulke cases!

Vrijblijvende performance analyse

"Hoe gaan we groeien?"

In november 2022 startte Stoney Bracelets een Online Marketing traject bij Chase Marketing, met als duidelijke wens: GROEI. En met succes! In 2023 is de omzet van de webshop vermenigvuldigd met 5, dankzij de inzet van Online Marketing. Benieuwd hoe dit gelukt is? Lees snel verder!

+305%

conversiewaarde

500% groei

in omzet websitebreed tijdens onze 2 jaar samenwerking

Over <span class="rt-h2-white">Stoney Bracelets</span>

Stoney Bracelets biedt een zorgvuldig samengestelde collectie betaalbare, hoogwaardige natuurstenen armbanden aan die zowel trendy als tijdloos zijn. “Wij vinden het belangrijk dat onze sieraden met liefde en plezier worden gedragen. Onze producten zijn rijk aan details, van hoge kwaliteit en betaalbaar. We hopen dat ze je zullen inspireren.” aldus Stoney Bracelets.

+305%

conversiewaarde

500% groei

in omzet websitebreed tijdens onze 2 jaar samenwerking

Over <span class="rt-h2-white">Stoney Bracelets</span>

Stoney Bracelets biedt een zorgvuldig samengestelde collectie betaalbare, hoogwaardige natuurstenen armbanden aan die zowel trendy als tijdloos zijn. “Wij vinden het belangrijk dat onze sieraden met liefde en plezier worden gedragen. Onze producten zijn rijk aan details, van hoge kwaliteit en betaalbaar. We hopen dat ze je zullen inspireren.” aldus Stoney Bracelets.

+305%

conversiewaarde

500% groei

in omzet websitebreed tijdens onze 2 jaar samenwerking

Over <span class="rt-h2-white">Stoney Bracelets</span>

Stoney Bracelets biedt een zorgvuldig samengestelde collectie betaalbare, hoogwaardige natuurstenen armbanden aan die zowel trendy als tijdloos zijn. “Wij vinden het belangrijk dat onze sieraden met liefde en plezier worden gedragen. Onze producten zijn rijk aan details, van hoge kwaliteit en betaalbaar. We hopen dat ze je zullen inspireren.” aldus Stoney Bracelets.

Focus op <span class="rt-h2-onyx">Google Ads</span>

Binnen Google hebben we een doordachte langetermijnstrategie opgezet, maar in de aanvangsfase hebben we ons gericht op de bestverkochte artikelen. Het account was statisch ingericht, en we hebben op basis van historische data de bestsellers van een aangepaste label voorzien. Dit was ons startpunt. Ons doel in de eerste maanden was voornamelijk het verzamelen van waardevolle data. Zoals het gezegde luidt, "wie zaait, zal oogsten."

Nadat we voldoende data hadden verzameld in het Google Ads-account en onze gewenste Return on Advertising Spend (ROAS) bereikten, was het tijd voor de volgende fase van onze Google Ads-strategie: het uitbreiden en aanpassen van ons aanbod. Aangezien we wilden groeien, moesten we de schaalbaarheid vergroten. Om dit te realiseren, hebben we onze strategie uitgebreid.

Een belangrijk onderdeel hiervan was het gebruik van dynamische scripts waarmee we de artikelen konden ordenen op basis van hun prestaties. Met behulp van de feed-optimalisatietool Channable hebben we regels kunnen instellen om de producten dynamisch in te delen in vier groepen. Dit gaf ons de flexibiliteit om onze campagnes nauwkeurig af te stemmen op de behoeften en prestaties van elk specifiek product.

Van strategie naar resultaat, stap voor stap

Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.

Van strategie naar resultaat, stap voor stap

Waarom nou deze strategie
Het ontstaan van deze strategie

Deze strategie is gebaseerd op de inzichten die we hebben verkregen uit de verzamelde data en best practices. We hebben vastgesteld dat een klein percentage van de producten verantwoordelijk is voor een aanzienlijk groot deel van de inkomsten.

Daarnaast hebben we gemerkt dat een aanzienlijk deel van het budget wordt besteed aan onderpresterende producten. Dit betekent dat er geld wordt verspild aan producten die niet goed presteren.

De strategie is dus gericht op het optimaliseren van de advertentie-uitgaven door te focussen op de prestaties van producten. Hierdoor kunnen we de algehele prestaties en omzet van de webshop aanzienlijk verbeteren.

Door deze geautomatiseerde aanpak kunnen we flexibel reageren op de prestaties van elk artikel en onze advertentie-uitgaven efficiënter beheren. Dit stelt ons in staat om onze omzet te maximaliseren en het succes van Stoney Bracelets in de online markt verder te laten groeien.

Het ontstaan van deze strategie
Het resultaat?
Cijfers Google Ads in 2023
  • Een ruime verdubbeling van de ROAS met 118,36%
  • Conversies vanuit Google gestegen met 278,18%
  • Conversiewaarde vanuit Google gestegen met 305,06%

Cijfers Google Ads in 2023
Uitdagingen
Met dezelfde mentaliteit

Stoney Bracelets is een gedurfd bedrijf met een topsportmentaliteit dat altijd bereid is om nieuwe dingen te testen en te blijven innoveren. Deze eigenschappen sluiten perfect aan bij de kernwaarden van Chase Marketing, en dat is precies wat onze samenwerking zo krachtig maakt. We delen een groeimindset en werken samen als één team!

Bij ons staat dit echt voor een langetermijnsamenwerking. Het opbouwen van een langdurige en duurzame relatie met onze klant heeft voor ons de hoogste prioriteit. We geven altijd de voorkeur aan langetermijndoelen boven kortetermijnsuccessen

De wereld van online marketing heeft in de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt en zal in de komende jaren alleen maar groter worden. Daarom is het nu meer dan ooit van cruciaal belang om als bedrijf goed vindbaar te zijn voor je klanten. Rome is niet in een dag gebouwd, dus geduld is hierin een schone zaak.

Bij Chase Marketing zetten we ons in om jouw bedrijf naar het gewenste doel te brengen met behulp van een doordachte en uitgebreide online marketingstrategie.

Met dezelfde mentaliteit
Waarom nou deze strategie
Het ontstaan van deze strategie

Deze strategie is gebaseerd op de inzichten die we hebben verkregen uit de verzamelde data en best practices. We hebben vastgesteld dat een klein percentage van de producten verantwoordelijk is voor een aanzienlijk groot deel van de inkomsten.

Daarnaast hebben we gemerkt dat een aanzienlijk deel van het budget wordt besteed aan onderpresterende producten. Dit betekent dat er geld wordt verspild aan producten die niet goed presteren.

De strategie is dus gericht op het optimaliseren van de advertentie-uitgaven door te focussen op de prestaties van producten. Hierdoor kunnen we de algehele prestaties en omzet van de webshop aanzienlijk verbeteren.

Door deze geautomatiseerde aanpak kunnen we flexibel reageren op de prestaties van elk artikel en onze advertentie-uitgaven efficiënter beheren. Dit stelt ons in staat om onze omzet te maximaliseren en het succes van Stoney Bracelets in de online markt verder te laten groeien.

Het ontstaan van deze strategie
Het resultaat?
Cijfers Google Ads in 2023
  • Een ruime verdubbeling van de ROAS met 118,36%
  • Conversies vanuit Google gestegen met 278,18%
  • Conversiewaarde vanuit Google gestegen met 305,06%

Cijfers Google Ads in 2023
Uitdagingen
Met dezelfde mentaliteit

Stoney Bracelets is een gedurfd bedrijf met een topsportmentaliteit dat altijd bereid is om nieuwe dingen te testen en te blijven innoveren. Deze eigenschappen sluiten perfect aan bij de kernwaarden van Chase Marketing, en dat is precies wat onze samenwerking zo krachtig maakt. We delen een groeimindset en werken samen als één team!

Bij ons staat dit echt voor een langetermijnsamenwerking. Het opbouwen van een langdurige en duurzame relatie met onze klant heeft voor ons de hoogste prioriteit. We geven altijd de voorkeur aan langetermijndoelen boven kortetermijnsuccessen

De wereld van online marketing heeft in de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt en zal in de komende jaren alleen maar groter worden. Daarom is het nu meer dan ooit van cruciaal belang om als bedrijf goed vindbaar te zijn voor je klanten. Rome is niet in een dag gebouwd, dus geduld is hierin een schone zaak.

Bij Chase Marketing zetten we ons in om jouw bedrijf naar het gewenste doel te brengen met behulp van een doordachte en uitgebreide online marketingstrategie.

Met dezelfde mentaliteit
Waarom nou deze strategie
Het ontstaan van deze strategie

Deze strategie is gebaseerd op de inzichten die we hebben verkregen uit de verzamelde data en best practices. We hebben vastgesteld dat een klein percentage van de producten verantwoordelijk is voor een aanzienlijk groot deel van de inkomsten.

Daarnaast hebben we gemerkt dat een aanzienlijk deel van het budget wordt besteed aan onderpresterende producten. Dit betekent dat er geld wordt verspild aan producten die niet goed presteren.

De strategie is dus gericht op het optimaliseren van de advertentie-uitgaven door te focussen op de prestaties van producten. Hierdoor kunnen we de algehele prestaties en omzet van de webshop aanzienlijk verbeteren.

Door deze geautomatiseerde aanpak kunnen we flexibel reageren op de prestaties van elk artikel en onze advertentie-uitgaven efficiënter beheren. Dit stelt ons in staat om onze omzet te maximaliseren en het succes van Stoney Bracelets in de online markt verder te laten groeien.

Het ontstaan van deze strategie
Het resultaat?
Cijfers Google Ads in 2023
  • Een ruime verdubbeling van de ROAS met 118,36%
  • Conversies vanuit Google gestegen met 278,18%
  • Conversiewaarde vanuit Google gestegen met 305,06%

Cijfers Google Ads in 2023
Uitdagingen
Met dezelfde mentaliteit

Stoney Bracelets is een gedurfd bedrijf met een topsportmentaliteit dat altijd bereid is om nieuwe dingen te testen en te blijven innoveren. Deze eigenschappen sluiten perfect aan bij de kernwaarden van Chase Marketing, en dat is precies wat onze samenwerking zo krachtig maakt. We delen een groeimindset en werken samen als één team!

Bij ons staat dit echt voor een langetermijnsamenwerking. Het opbouwen van een langdurige en duurzame relatie met onze klant heeft voor ons de hoogste prioriteit. We geven altijd de voorkeur aan langetermijndoelen boven kortetermijnsuccessen

De wereld van online marketing heeft in de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt en zal in de komende jaren alleen maar groter worden. Daarom is het nu meer dan ooit van cruciaal belang om als bedrijf goed vindbaar te zijn voor je klanten. Rome is niet in een dag gebouwd, dus geduld is hierin een schone zaak.

Bij Chase Marketing zetten we ons in om jouw bedrijf naar het gewenste doel te brengen met behulp van een doordachte en uitgebreide online marketingstrategie.

Met dezelfde mentaliteit

2 jaar

werken we samen aan de groei

+305%

conversiewaarde

500% groei

in omzet websitebreed

Groei staat voorop, <span class="rt-h2-white">wij lopen voorop!</span>

Bij Chase denken we verder dan onze huidige kanalen en puur uitvoerende werkzaamheden. Onze klanten willen groeien, en dat willen wij ook. We denken strategisch mee, met oog voor het totaalplaatje. Samen streven we naar succes op de lange termijn.

Ons uiteindelijke doel is om toe te werken naar een Omni-channel Strategie, waarbij we meerdere kanalen gebruiken in verschillende fasen van de online marketing funnel. Hiermee streven we naar groei en maximalisatie van de winst. Samen met Stoney Bracelets hebben we al de eerste stappen gezet, en de komende periode zullen we verdere stappen zetten om dit doel te verwezenlijken.

Wat de toekomst voor ons in petto heeft? Samen hebben we ambitieuze doelen en spannende projecten in het verschiet. Stay tuned!

2 jaar

werken we samen aan de groei

+305%

conversiewaarde

500% groei

in omzet websitebreed

Groei staat voorop, <span class="rt-h2-white">wij lopen voorop!</span>

Bij Chase denken we verder dan onze huidige kanalen en puur uitvoerende werkzaamheden. Onze klanten willen groeien, en dat willen wij ook. We denken strategisch mee, met oog voor het totaalplaatje. Samen streven we naar succes op de lange termijn.

Ons uiteindelijke doel is om toe te werken naar een Omni-channel Strategie, waarbij we meerdere kanalen gebruiken in verschillende fasen van de online marketing funnel. Hiermee streven we naar groei en maximalisatie van de winst. Samen met Stoney Bracelets hebben we al de eerste stappen gezet, en de komende periode zullen we verdere stappen zetten om dit doel te verwezenlijken.

Wat de toekomst voor ons in petto heeft? Samen hebben we ambitieuze doelen en spannende projecten in het verschiet. Stay tuned!

2 jaar

werken we samen aan de groei

+305%

conversiewaarde

500% groei

in omzet websitebreed

Groei staat voorop, <span class="rt-h2-white">wij lopen voorop!</span>

Bij Chase denken we verder dan onze huidige kanalen en puur uitvoerende werkzaamheden. Onze klanten willen groeien, en dat willen wij ook. We denken strategisch mee, met oog voor het totaalplaatje. Samen streven we naar succes op de lange termijn.

Ons uiteindelijke doel is om toe te werken naar een Omni-channel Strategie, waarbij we meerdere kanalen gebruiken in verschillende fasen van de online marketing funnel. Hiermee streven we naar groei en maximalisatie van de winst. Samen met Stoney Bracelets hebben we al de eerste stappen gezet, en de komende periode zullen we verdere stappen zetten om dit doel te verwezenlijken.

Wat de toekomst voor ons in petto heeft? Samen hebben we ambitieuze doelen en spannende projecten in het verschiet. Stay tuned!

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.